Doneren

Wil je onderdeel zijn van onze missie en ondersteunen met een financiële bijdrage, dan kan dat op drie manieren:

1. Maak hieronder het gewenste bedrag over met IDEAL (zelf een bedrag kiezen).
  2. Maak handmatig een gift over naar bankrekeningnummer NL87SNSB0952007517 ten name van Stichting Sarfath onder vermelding van Gift voor Stichting Sarfath.
  3. Voor de continuïteit zijn wij opzoek naar sponsoren die met een periodieke gift een fundament willen leggen onder dit mooie werk. Dit kun je zelf instellen bij je bank.

STICHTING SARFATH’ beschikt over een ANBI-status (een Algemeen Nut Beogende Instelling). Al je giften zijn daarom mogelijk aftrekbaar bij de inkomstenbelasting.

Alvast bedankt voor je bijdrage!

Betaal hier met IDEAL (klik op ‘€15’ om een ander bedrag in te vullen):

Bedrag €*

Geld is nodig om lesmateriaal te kunnen kopen en praktische hulp te bieden aan mindervaliden en andersbegaafden. Bid daarnaast als je wilt ook met ons mee:

1. Bid dat de mensen in de Arabische wereld Jezus mogen leren kennen.
  2. Bid dat ook de (arme) kinderen in de Arabische wereld, die om welke reden dan ook niet mee kunnen komen, toegang krijgen tot onderwijs.
  3. Bid mee voor een hoopvolle toekomst voor kinderen, mindervaliden en andersbegaafden in de Arabische wereld.

Heb je ervaring in lesgeven of in het ontwikkelen van lesmateriaal? Dan kunnen we je hulp misschien wel goed gebruiken voor het ontwikkelen van nieuw lesmateriaal en het lesgeven aan kinderen in de Arabische wereld of het trainen van leraren. Vul het contactformulier als je enthousiast wordt van het idee om dit met ons te gaan doen. Dit kan voor een stage van een aantal weken zijn, of voor een langere periode. Alle aangeboden hulp waarderen wij!

BID

HELP