Sarfath BLOG

Stamppotbuffet Jeruzalemkerk 2020

Voor een verlofperiode was onze zuster terug in Nederland en aangezien ze net jarig was geweest en ook nog eens 30 jaren in `Verweggistan` werkt, vonden we dit een mooie gelegenheid om hier een gezellige maaltijd te houden. Samen eten is iets heel moois. Dus in het geheim allerlei mensen uitgenodigd, waaronder ook de gemeenteleden, om samen aan te schuiven bij het stamppotbuffet op zaterdagavond 7 maart. Hier werd enthousiast op gereageerd en er melden zich ook dames en heren aan om te helpen met koken en met de uitvoering. We werden verrast met de aanmelding van 125 personen, wat voor de uitvoering een aardige uitdaging was. Maar met een paar super koks en mensen in de uitvoering die elkaar perfect aanvulden, mogen we terug zien op een heel fijne gezellige avond met mooie ontmoetingen en niet te vergeten een overheerlijk toetje. Ondertussen werd onze zuster verrast door mooie ontmoetingen en verjaardag giften. Na dit heerlijke feest kwam de week erop het sociale leven tot stilstand en kon de feestelijke middag in IJsselmuiden helaas niet meer doorgaan.